Witam Was serdecznie!
Cele dzisiejszej lekcji:
- poznasz dźwięki: sol, mi oraz nauczysz się zapisywać je na pięciolinii
- poćwiczysz dodawanie
- popracujesz nad swoją kondycją fizyczną
Przebieg zajęć:
1. Muzyka
Otwórz podręcznik na stronie
128 (to ostatnia strona w podręczniku).
Odczytaj informacje o dźwięku
„sol”. Popatrzcie, gdzie jest jego miejsce na pięciolinii, gdzie jest jego
miejsce na dzwonkach. Teraz dźwięk „mi”. Gdzie jest jego miejsce na
pięciolinii, a gdzie na dzwonkach?
Obejrzyj film edukacyjny:
Teraz otwórz karty ćwiczeń na stronie 103. Wykonaj ćw. 1-3.
Posłuchaj jak sol i mi brzmią w piosence:
Przypomnienie:
Ćwierćnuta ma zamalowaną główkę, długą i prostą laseczkę
(widzisz ją w ćwiczeniu 1 i 2).
Ósemka ma zamalowaną główkę, długą i prostą laseczkę oraz
chorągiewkę z prawej strony.
Ćwierćnuta trwa tyle co dwie ósemki.
W takcie na dwa mieszczą się dwie ćwierćnuty lub cztery ósemki
lub jedna ćwierćnuta i dwie ósemki.
Proszę
o przesłanie zdjęć strony 103 z kart ćwiczeń do poniedziałku, ocena z edukacji
muzycznej.
2. Matematyka
Otwórz podręcznik str. 45,
przeczytaj zadanie 1., przypomnij sobie jakimi sposobami możesz dodawać.
Zadanie 2 wykonaj do zeszytu.
Wykonaj zadania 1-4 ze strony 40.
Dla
chętnych :
3. Wychowanie
fizyczne
Jeżeli możesz idź na spacer
lub pojeździć na rowerze, jeśli nie masz takiej możliwości poćwicz:
Do zobaczenia o 16.00! :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz