Dzień dobry moi uczniowie!
![]() |
Autor: Joanna Przybylska- Myślografia |
Cele lekcji:
- Starannie wykonasz zadania w Karcie Ćwiczeń.
- Dowiesz się na czym polega gra w podchody.
- Poćwiczysz obliczenia w zakresie 20.
Przebieg zajęć:
- Język polski
- Odczytaj hasło, omijają dwuznaki sz i cz.
P
|
sz
|
o
|
cz
|
d
|
cz
|
ch
|
cz
|
o
|
cz
|
sz
|
d
|
cz
|
y
|
To nasz dzisiejszy temat.
- Obejrzyj ilustrację na str. 72 i73 w podręczniku.
- Spróbuj odpowiedzieć na pytania:
Co
dzieje się na ilustracji?
Dokąd
wybrały się dzieci?
Jaka
jest pora roku i pogoda?
W
jaki sposób należy zachowywać się w lesie?
- Przeczytaj
lub wysłuchaj tekstu ze str, 72.
- Zapoznaj się z planem zabawy w podchody ze str. 73, obejrzyj znaki, przeczytaj co oznaczają. Spróbuj przejść trasę podchodów pionkiem podążając za strzałkami.
- Przeczytaj wiersz ze str. 75. Odpowiedz na pytania pod tekstem.
- Wykonaj ćw. 1-7. ze str. 68-69. Zapisz do zeszytu wyrazy z ćw. 1.
- Chętne osoby zapraszam na stronę:
- Matematyka – odejmowanie w zakresie 20.
- Przeczytaj zadanie 1 ze str. 30 w podręczniku do matematyki, powiedz co mamy dane (co wiemy z zadania), Oblicz ile jest czekoladek w drugim i trzecim pudełku, Obliczenia zapisz w zeszycie.
- Oblicz w pamięci zadania 2 i 3 ze str. 30.
- Oblicz zadania ze str. 28 w Kartach Ćwiczeń.
- Dodatkowe zadania dla chętnych:
Obliczenia w zakresie 20
3. Plastyka
- Na kartce z bloku narysuj swoją ulubioną zabawę podwórkową.
Miłego dnia!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz