Dzień
dobry moi mili uczniowie!
Cele lekcji:
- Poćwiczysz dodawanie w zakresie 20.
- Utrwalisz sobie lub poznasz instrumenty perkusyjne.
- Dowiesz się,
z czego można zbudować instrumenty i zrobisz swój.
Przebieg zajęć:
1. Matematyka
- Oblicz zadania ze str, 35 w podręczniku.
- Wykonaj zadania 1 i 2 ze str.33 w Ćwiczeniu.
- Wykonaj grę „Kręciołek” ze str. 86 w Karcie Ćwiczeń, wykonaj obliczenia od 1 do 5.
Zadanie dla chętnych:
2. Muzyka
- Obejrzyj film o instrumentach perkusyjnych
- Obejrzyj film:
- Odpowiedz na pytania:
Dlaczego członkowie zespołu
zaczęli budować instrumenty ze śmieci?
Z czego wykonana jest butlo-gitara?
Jakie materiały zostały wykorzystane do zbudowania reclaviera?
Z czego wykonana jest butlo-gitara?
Jakie materiały zostały wykorzystane do zbudowania reclaviera?
- Teraz przygotujesz swój instrument z niepotrzebnych rzeczy.
Krok I:
Materiały: kawałki kartonu, kapsle/zakrętki,
plastelinę/taśmę klejącą, nożyczki,
papiery kolorowe, flamastry.
Przygotuj kartonowy
pasek - złóż go w połowie.
Krok II:
Weź 2 kapsle lub zakrętki, przyklej
je plasteliną lub teśmą po dwóch stronach kartonowego paska.
Krok III:
Ozdób swój instrument
w dowolnie wybrany sposób
(papiery kolorowe, flamastry, ścinki materiałów, taśmy).
Krok IV: Na instrumencie gramy trzymając
go w dłoni, otwierając ją i zamykając tak, by kapsle uderzały o siebie.
Dla chętnych:
Dopasuj nazwy do obrazków
3.Religia
Miłego dnia!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz